“Air Power & Technology” Ιουνίου: Πτήση ΜΗ370 Αερογραμμών Μαλαισίας – Το θρίλερ συνεχίζεται...

22 Μαΐου 2014

Το Αυτόνομο Υποθαλάσσιο Όχημα (AUV) Bluefin-1 δεν κατόρθωσε να εντοπίσει συντρίμμια του αεροσκάφους της πτήσης MH370 σε περιοχή έρευνας μεγαλύτερη των 314km². (Australian Department of Defence)

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού “Air Power & Technology” που κυκλοφορεί αύριο Παρασκευή 23 Μαΐου, παρουσιάζεται η συνέχεια και η διακοπή της άκαρπης έρευνας για το αεροσκάφος Boeing 777-200ER της πτήσης ΜΗ370 των Αερογραμμών της Μαλαισίας (MAS) που εξαφανίσθηκε στις 8 Μαρτίου, μεταφέροντας 227 επιβάτες και δωδεκαμελές πλήρωμα. Όταν συμπληρωνόταν ένας μήνας από την εξαφάνιση, ο εντοπισμός του αεροσκάφους στον βυθό του Νότιου Ινδικού Ωκεανού φαινόταν θέμα ημερών, καθώς ανακοινώνονταν εντοπισμοί ακουστικών σημάτων που θα μπορούσαν να προέρχονται από τον Καταγραφέα Δεδομένων Πτήσης (FDR) και τον Καταγραφέα Φωνής Πιλοτηρίου (CVR) του 777. Οι ελπίδες όμως διαψεύσθηκαν από τις έρευνες του Αυτόνομου Υποθαλάσσιου Οχήματος (Autonomous Underwater Vehicle: AUV) Bluefin-21 από το αυστραλιανό ωκεανογραφικό OCEAN SHIELD, με αποτέλεσμα να προωθείται η ανάθεση της έρευνας μεγαλύτερων εκτάσεων του βυθού σε εξειδικευμένες εταιρείες και να επανεξετάζονται οι υπολογισμοί και οι εκτιμήσεις για την τελική κατάληξη της πτήσης ΜΗ370. Παράλληλα εντείνονται οι διεργασίες για την αδιάλειπτη παρακολούθηση των επιβατικών αεροσκαφών σε πτήση, με ασύρματη μετάδοση πληροφοριών των καταγραφέων τους σε πραγματικό χρόνο, όταν πληρούνται ορισμένα κριτήρια.

Όλες οι εξελίξεις της έρευνας για την πτήση ΜΗ370 και οι διεθνείς διεργασίες για την παρακολούθηση των επιβατικών αεροσκαφών σε πραγματικό χρόνο, στο τεύχος Ιουνίου του “AP&T” που κυκλοφορεί αύριο Παρασκευή 23 Μαΐου.