«Air Power & Technology” Ιουλίου: Τα μελλοντικά πιλοτήρια των επιβατικών αεροσκαφών

23 Ιουνίου 2014

Η αντίληψη Μίας οθόνης Απεικόνισης για Διαδραστική Λύση Πιλοτηρίου (One Display for a Cockpit Interactive Solution: ODICIS) αναπτύχθηκε από κοινοπραξία ευρωπαϊκών εταιρειών και πανεπιστημίων, με επικεφαλής την Thales.

Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού “Air Power & Technology” που κυκλοφορεί την Τετάρτη 25 Ιουνίου, παρουσιάζονται οι τάσεις ανάπτυξης των πιλοτηρίων του μέλλοντος, κυρίως για τα επιβατικά αεροσκάφη νέας γενιάς. Πρόκειται για μια προσπάθεια που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αν λάβει κανείς υπόψη ότι στα σχέδια των εταιρειών περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οθόνες αφής προηγμένης τεχνολογίας, συστήματα φωνητικών εντολών, αλλά και το σημαντικότερο, μία νέα φιλοσοφία διασύνδεσης μεταξύ ανθρώπου και μηχανής. Αν λάβουμε υπόψη ότι οι πιλότοι που θα πετούν τα αεροσκάφη νέας γενιάς τις δεκαετίες του 2020 και 2030 είναι σήμερα περίπου 10 ετών, μαθημένοι στη χρήση έξυπνων κινητών και ταμπλετών, μπορούμε να φανταστούμε πώς πρέπει να προσαρμοστούν αντίστοιχα οι νέες τεχνολογίες και στον ευαίσθητο χώρο της διακυβέρνησης των επιβατικών αεροσκαφών. Και δεν είναι μόνο η τεχνολογία που θα παίξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις νέες εξελίξεις, αλλά και η παράμετρος του ανθρώπινου παράγοντα, προκειμένου να προσδιοριστούν τα χαρακτηριστικά των μελλοντικών πιλοτηρίων.

Μια απλή και κατανοητή ανάλυση ενός αντικειμένου ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια πτήσεων του μέλλοντος, στο τεύχος Ιουλίου του “AP&T” που κυκλοφορεί την Τετάρτη 25 Ιουνίου.