«Air Power & Technology” Ιουλίου: F-104G Starfighter – To “Widowmaker” σε ελληνική υπηρεσία!

24 Ιουνίου 2014

Έξι από τα 8 C-27J Spartan της ΠΑ στην Ελευσίνα, καθηλωμένα στο έδαφος στις 20 Ιουλίου 2010. (©Elliot Kefalas)

Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού “Air Power & Technology” που κυκλοφορεί αύριο Τετάρτη 25 Ιουνίου, παρουσιάζονται οι πλέον πρόσφατες πληροφορίες για το χρονοδιάγραμμα επαναδιάθεσης των αεροσκαφών μεταφορών C-27J Spartan της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας. Στις 16 Μαΐου 2014 υπεγράφη η Τροποποίηση υπ’ αριθμ. 3 της Σύμβασης 004Γ/03 περί προμήθειας 12 μεταφορικών αεροσκαφών C-27J από τον Γενικό Διευθυντή ΓΔΑΕΕ κ. Δ. Γεωργιόπουλο και τους εκπροσώπους των Alenia Aermacchi και Lockheed Martin Alenia Tactical Transport Systems (LMATTS). Προβλέπει μείωση του αριθμού αεροσκαφών από 12 σε 8 και καταβολή αποζημίωσης ύψους €40 εκατ. προς το ελληνικό Δημόσιο για παραβίαση συμβατικών υποχρεώσεων, τμήμα της οποίας θα αφορά σε ανταλλακτικά. Η εξέλιξη αυτή έλυσε το πρόβλημα της εφοδιαστικής υποστήριξης των C-27J που αξιοποιεί επιχειρησιακά από την περίοδο 2005-2006 η 354 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών «Πήγασος». Μία δεκαετία αργότερα, αναμένεται να αρχίσει επιτέλους η πλήρης επιχειρησιακή εκμετάλλευση των αεροσκαφών, όπως αναλύεται στο τεύχος Ιουλίου του “AP&T” που κυκλοφορεί αύριο Τετάρτη 25 Ιουνίου.